torsdag 11 september 2008

Mamma-bebisfika och dagishämtning

Idag var vi på mamma-bebisfika hemma hos Wilmer och hans mamma och deras lilla vovve. Den här gången hade jag med mig kameran och fick faktiskt med alla bebisarna på bild, fast inte på en och samma gång. Postar några bilder på kidsen:

Alexander, i sin fina Lindexoutfit.

Annie, äldst i gänget

Eric, som sov när jag passade på med kameran

Rasmus, aningen lugnare än vanligt just för tillfället.

och värden Wilmer som gör tummen upp!

Och så några bilder på Vidar också:

Vidar provkör Wilmers fina gåstol

Mammas lilla charmtroll

Vidar som hittar på rackartyg

Att hämta Axel på dagis tog idag evigheter, jag var lite sen eftersom Vidar sov när vi skulle gå och jag trodde han skulle vakna så jag väntade ut honom. Men han vaknade inte så jag fick lyfta upp honom och lägga honom i vagnen när det var ca 10 min kvar innan vi skulle hämta Axel. Nu är det ingen panik att jag måste hämta honom exakt den tiden men ändå. Från att jag gick hemifrån tills att vi kom hem igen så tog det nog närmare 1h 40min, varav drygt 45min på dagis lekplats...


1 kommentar:

Alexandra sa...

Ha ha, vilken rolig bild på Eric, han ser ut som en liten shejk :)