tisdag 2 september 2008

Dygn 2 - gräsänka

Två dygn har gått, än så länge har de varit ganska smärtfria. Axel har, peppar peppar, hållit sig någorlunda frisk än så länge. Han börjar dock snora lite nu men han verkar inte speciellt påverkad, men det är väl lite lättare för honom än för Vidar.

Båda killarna sov hela natten från att de somnade. Vidar sov mellan 21.40 och 6.30 och Axel mellan 19.00 och 6.00, själv kom jag i säng något senare än i förrgår men somnade ändå tidigare så jag har fått mig ganska många timmars sömn.

Föreläsning har jag haft idag också, även om det inte blev sagt så mycket på grund av diverse tekniska problem.

Vidar har väl sovit sammanlagt 1h 20 min idag, fördelat på 3 tillfällen.

Klockan 19.10 låg båda barnen till sängs och jag hoppas det förblir så tills i morgon bitti.

En väldigt bra dag med andra ord.

Inga kommentarer: