söndag 14 september 2008

Hål i väggen

Ja, nu har vi ett hål i väggen, det var Axel som orsakade det. Han var arg på mig för att han inte fick som han ville och gick raka vägen fram till Vidar, som satt i gåstolen, och slog honom i huvudet. Så jag skickade in honom på hans rum. Han började smälla igen dörren och öppna den och drämma den in i väggen, så nu har vi ett hål stort som ett dörrhandtag i väggen i Axels rum.

Idag har varit mer eller mindre en mardröm. Axel har hittat på rackartyg efter rackartyg trots 2 timmars utelek i parken. Jag blir tokig på honom. MEN, jag kan egentligen inte klandra honom, han får inte den uppmärksamhet han behöver, det är tufft att ha två småbarn alldeles själv. Även om Vidar har sovit 2 långa pass idag och jag kunnat ägna min odelade uppmärksamhet till Axel långa stunder så har han varit ett riktigt monster. Jag är glad att det är dagis i morgon, minst sagt...



Inga kommentarer: