lördag 3 oktober 2009

Pissväder & celebert besök från Skåneland

Idag har det verkligen varit rent ut sagt pissväder. Jesper tog med sig killarna ut för att jag skulle kunna städa i lugn och ro, en halvtimme senare ringde han och sade att det är pissväder ute, det öser ner och det är svinkallt så vi går bara och äter sen kommer vi hem igen.

Jag hann i alla fall städa en hel del innan de kom hem. Det känns otroligt skönt att ha fått bort allt bråte som legat på diverse olika hyllor, möbler och fönsterkarmar. Det ser riktigt trivsamt ut nu!

Min kära moster Margaretha och hennes man Lennart (som går under namnet morbror Lennart) har varit på besök ända från skåne. Jag tycker väldigt mycket om min moster och det var väldigt roligt att ha henne här på besök, vi hade inte setts sen Vidars namnkalas för över ett år sedan.

Inga kommentarer: