måndag 6 oktober 2008

Morgonshopping i gummistövlar

Det måste ha sett väldigt roligt ut när jag tog mig ut i morse för att köpa sköljmedel. Jag har tvätt nu på morgonen och mannen hade glömt att säga till att sköljmedlet var slut så det var bara att traska iväg till affären och inhandla det. Det var bara det att jag hade inte hunnit göra mig iordning, som om jag brukar lägga såå mkt energi på det... Men jag hade knappt ätit frukost och gick klädd i ett par knallblå förstora joggingbyxor (som är ett arv efter karateträningen) en gigantisk t-shirt och vindfleece och Vidar på magen i bärselen. Visserligen dolde Vidar och vindfleecen t-shirten ganska väl men ändå. Och som om inte det vore nog hade jag bara hoppat i mina svarta gummistövlar. Det måste ha sett väldigt komiskt ut, vilka blickar jag fick från kvarterets gymnasieungdomar på väg till skolan!

Inga kommentarer: