söndag 26 oktober 2008

19.10

Klockan är nu tio över sju och båda barnen ligger till sängs, den ene sover och den andra somnar förhoppningsvis snart.
.
Bakat kanelbullar och vaniljbullar har jag gjort idag, det gick bra trots att Axel vände upp och ner på byttan med mjöl. Jesper älskar kanelbullar och jag hade egentligen tänkt att baka till hans födelsedag nu i veckan men hann inte så det fick bli idag i stället.
.
Trött är bara förnamnet, jag skulle behöva en semester från jobbet som mamma, gärna en vecka men en helg skulle sitta fint det med. Fredagen den 14/11 packar jag min väska och drar iväg på "MalinSPA". Jag ska ut med mammagänget på kvällen och under helgen ska jag bo hos Axels gudmor, det ska verkligen bli skönt att få slippa allt ansvar och bara behöva tänka på mig själv!

Inga kommentarer: