torsdag 30 juli 2009

Mysig dag i Mölnlycke

Jesper och Axel drog till Liseberg med gudfadern och sonen. Jag tänkte dra med mig Vidar till ÖB och köpa tråkiga men ack så nödvändiga saker som diskmedel, sköljmedel och dyl.

Så fick jag ett sms av en tjej från mammagruppen när Axel var liten, hon undrade om vi ville komma förbi en sväng. Hon har två killar som är precis jämngamla med mina. Det skiljer bara en månad mellan Axel och hennes äldste och 6 dagar mellan Vidar och hennes yngste.

Det lät ju onekligen mycket trevligare än att åka till ÖB, så jag tackade ja och tog bussen till Mölnlycke.

Vi klarade oss precis från den värsta regnskuren och stängde ytterdörren lagom till att det började vräka ner.

Vi hade en jättemysig dag med både innelek, utelek, lunch, promenad, fika och middag.






Inga kommentarer: