torsdag 23 juli 2009

Mamma & Vidar

Idag åkte Jesper och Axel till sommarstugan, jag och Vidar stannar hemma eftersom Vidar verkligen hatar att åka bil. Jag antar att det blir bättre när han blir lite större, kanske är han åksjuk?

Axel och Jesper stannade till på Nordens Ark, det är en mycket fin djurpark med massor av djur som tyvärr är utrotningshotade. De har inte bara utrotningshotade djur utan även lite bondgårdsdjur.

Jag och Vidar har mest varit hemma eftersom vädret varit så tråkigt. På förmiddagen gick vi till färghandeln och köpte färg till hans rum, tanken är att jag ska måla om hans rum nu när resten av familjen är borta.

På eftermiddagen tog vi oss till Linné där vi gick till en leksaksaffär som har begagnade leksaker. Jag har tidigare köpt briotåg där, ett batteridrivet, men nu har det gått sönder så jag tänkte se om de hade några begagnade där men jag kammade inte hem någonting.

Nu på kvällen kom det ett par som köpte vår liggdel till syskonvagnen, blev ett bra pris för både dem och mig. Jag är nöjd och nu har vi äntligen blivit av med hela Urban Jungle syskonvagnen men jag kommer nog att sakna den. Vi skulle haft en UJ-singelvagn...

Postar ett par bilder på Vidar när han leker med vattenspridaren tidigare i sommar:

Inga kommentarer: