lördag 9 juli 2011

Vinsterna!

Jag som aldrig brukar vinna på lotterier vann faktiskt hela tre vinster! En picknickkorg som sponsrades av Åhlens, knipkulor från Lelo och tacokrydda för fisk som Desi buzzar för. Det fanns mängder av fler vinster så det var väl egentligen inte så konstigt att jag vann något i alla fall.

Jag minns inte alla vinsterna men det var ett helt gäng från Åhlens, picnickglas, byttor, hygienprodukter mm. En napp från Gaga lottades ut och en hel mängd fler saker.

Eftersom Desi jobbat så hårt med resan ville jag själv bidra med något till lotterierna och hittade de fina me&i-mössorna från Cecilia Blankens kollektionen, en grön och en cerise. Den gröna fick Desi till Tristan och den cerisa lottades ut till flickmammorna.

Alla mina vinster: picknickkorg från Åhlens, tacokrydda och knipkulor från Lelo.

Lelo-vinsten: Luna Beads - knipkulor.

Inga kommentarer: