lördag 16 juli 2011

Rea, ordning och mys!

Idag var jag ute på en liten shoppingrunda med Idun, vi var inne på polarn och pyret för Idun behövde lite strumpor. Det blev 6 par strumpor på rea och en klänning som jag funderar på att låta henne ha på sin välkomstfest (namnkalas). Även klänningen var på rea, ordinariepris 295 kr, mitt pris blev 145 kr, som hittat! Jag hittar ingen bild på nätet och jag orkar inte fota klänningen nu så det får bli ett foto i ett annat inlägg.

En sväng in på bolagret där jag hittade två plastkorgar som jag tänkte ha i hallen till barnens skor. På senaste tiden har det legat skor i hela hallen för ingen ställer skorna i hyllan eller vid dörren så jag ställde en leksakslåda i hallen där killarna kunde lägga sina skor det har funkat riktigt bra. Men nu har de alltså varsin korg så slipper de rota runt bland skorna för mycket, det får nog bli en korg till så Idun också har en korg när det blir dags för skor för de små fötterna.

När vi shoppat färdigt tog vi en liten paus och lade oss på en gräsmatta och myste i skuggan:


Inga kommentarer: