onsdag 6 juli 2011

Fullt upp!

Idag har det verkligen varit fullt upp! Jesper gick och tränade efter att ha lämnat Vidar på förskolan, jag trodde han skulle vara tillbaka vid 10 men det blev inte så. Jag tog med mig Idun och Axel till centret där han tränar och lämnade Axel där.

Sen gick jag och Idun vidare till Pop-rean och mötte upp Hanna och Linda där. Det blev några fynd mest till Idun eftersom kläderna som vi har i stl 62/68 inte riktigt stämmer med säsongens väder. Efter en liten lunchpaus bar det vidare till blomsteraffären för att inhandla blommor till Vidars fröknar. Det blev "köttätande växter" och några snittblommor som han själv fick dela ut till dem han ville.

Väl hemma, efter en liten välbehövlig paus var det dags för tvätt. Nio maskiner blev det idag, tur att jag kunde börja tidigare. Jesper fixade middagen och jag tvättade, teamwork!

När tvätten och alla andra hushållsbestyr var avklarade var det dags att packa väskor och vagnen inför morgondagens utflykt till danmark.

Så i morgon styr vi kosan mot danmark och Fredrikshamn, jag och Idun samt 14 andra mammor med sina bebisar!

Inga kommentarer: