måndag 17 januari 2011

Ogräs

Så var det dags igen, killarna har tagit ett skutt i skostorlek och båda har vuxit ur vinterns vinterstövlar och neoprengummistövlar. Panik, Axels stövlar är verkligen riktigt för små och han måste ha ett par nya bums. Det finns inget annat att göra än att gå på jakt i morgon. Vidar har också vuxit ur sina vinterstövlar men han kan ha Axels gamla vinterstövlar från tidigare år så där är det ingen panik. Jag hoppas bara att jag kan få tag på neoprengummistövlar till båda killarna för de där stövlarna är verkligen superbra! Så nu vet ni vad jag ska göra i morgon!


Bilderna är lånade från vincentshoestore.com

3 kommentarer:

Emelie sa...

Oj vilken skostrl har dom nu??
Typistk nu när det bara är 2-3 månader kvar med snö och slask!

Tur att vidar kan ärva dom sen!!

Kram

tokboll sa...

Jag är inte riktigt hundra på storleken men Axels urvuxna neopren är stl 28 och de är stora i stl så han borde väl dra 30 i normala skor. Hans fötter mätte 18,5cm. Vidar kan ha Axels gamla kavat i stl 26 och de är också ganska stora i stl tror jag, hans fötter mätte 15,8cm.

Satu & Ögonstenarna sa...

Kikar in och säger hej :-)
Söta barn du har!