onsdag 12 januari 2011

Hej mitt vinterland!

I morse när jag vaknade var världen vit av snö och otroligt vacker. Jag älskar när snön får hänga kvar på trädgrenarna det blir som ett drömland och så fantastiskt vackert. Tänk att få ströva omkring bland träden i en liten skog.

Jag gillar snö, fast i måttliga mängder. Nu har vi inte haft barmark sen november månad och det känns otroligt konstigt för att vara här, till och med mitt i stan där vi bor har snön legat vit på marken i drygt en månad.

Barnen verkar gilla snön också och idag gick Vidar hela vägen hemifrån ända till förskolan, det tog väl en sisådär 30 minuter. Starkt jobbat av honom tycker jag!

På vägen försökte jag fånga det vackra vinterlandskapet med kameramobilen, det gick inte så bra trots sina 8 mega pixlar... jag har svårt att hålla denna lilla pryl stadig i handen. Det ska vara riktiga kameror som man kan greppa ordentligt med händerna!

Inga kommentarer: