tisdag 10 augusti 2010

Renovering av toalett

Vi har bestämt oss för att renovera vår toalett, toaletten och handfatet är rätt tråkigt och det är sprickor i fogarna på golvplattorna. En totalrenovering alltså. Jesper tycker att vi ska helkakla, jag har inte tänkt så mycket på det utan mer på inredningen.

Jag har hittat några alternativ på ikea. Jag vill ha svart och vitt, tidlöst, stilrent och enkelt. Vilken variant blir snyggast tror ni?

Godmorgon kommod i svartbrunt och vita lådfronter (vit högblank ska det va då) med bredviken handfat i svart med plats för två blandare.
Godmorgon kommod i vitt med vita högblanka lådfronter med bredviken handfat i svart med plats för två blandare.

Godmorgon kommod i grått med grå högblanka lådfronter med bredviken handfat i svart med plats för två blandare.
Godmorgon kommod i vitt med vida högblanka lådfronter med bråviken handfat i vitt med plats för två blandare.
Godmorgon kommod i grått med grå högblanka lådfronter med bråviken handfat i vitt med plats för två blandare.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej,

Har ni köpt något av alternativen nu? Jag kollade också på Bredviken som ett intressant tvättställ men upptäckte då jag skulle välja blandare att hålen för blandare i tvättställen satt för långt bak så det skulle antagligen bli mycket plaskande med vatten över kanten på den sidan.

Mvh,

Åke Nilsson

Unknown sa...

Hej,

Har ni köpt något av alternativen nu? Jag kollade också på Bredviken som ett intressant tvättställ men upptäckte då jag skulle välja blandare att hålen för blandare i tvättställen satt för långt bak så det skulle antagligen bli mycket plaskande med vatten över kanten på den sidan.

Mvh,

Åke Nilsson

tokboll sa...

Nej, vi har faktiskt inte kommit längre än dit vi var då inlägget skrevs. Hantverkaren vi skulle anlitat strulade så nu ska vi hitta ny hantverkare.
Men då kanske det får bli bråviken i stället då, lurar faktiskt ändå mest på det vita.
Tack för info!
/Maria