fredag 3 september 2010

Jag vann!

Förra månaden var jag med i en tävling i tidningen "Family Living" man kunde vinna barngrejer från bland annat Brio. Tävlingen gick ut på att man skulle skicka in sitt bästa förvaringsknep för barnrummet. Och ange vad man helst ville vinna.

Jag skickade in min legopåse, när jag var liten hade mamma sytt en "lekmatta" för lego, en rund matta/påse med snören i kanterna. Jag sydde en egen sådan för ett tag sedan till allt lego som barnen har fått ärva av sina kusiner, det är en hel del och alla som har lekt med lego vet ju att det är ett evighetsjobb att plocka upp allt när man är färdig. Nu är det bara att plocka fram påsen, breda ut den på golvet och när man är färdig tar man bara tag i snörena och drar ihop påsen så har man städat färdigt!

Nu minns jag inte vad det var jag helst ville vinna men jag vann i alla fall! Fick ett telefonsamtal om leverans igår och idag ringde de och levererade, jag var ute men på väg hem och när jag kom till porten stod det en man med ett stort paket utanför. Det visade sig vara en byrå från Brio! Jag som aldrig brukar vinna!