torsdag 17 december 2009

Dagens julstrumpa... 16 december

När jag var liten fick jag och mina bröder en julkalender med små paket varje dag fram till jul. Mamma gjorde en julkalender till mig när jag var i Vidars ålder och den har jag kvar. Axel har fått sina paket i den men nu har jag ju två små killar, planen var att göra varsina nya kalendrar men jag orkade inte riktigt så det fick bli varsin julstrumpa. I julstrumpan lägger jag en liten paket varje dag och tanken var att ha "dagens julstrumpa" i bloggen men det har jag ju glömt!

I vilket fall som helst, gårdagens julstrumpa innehöll varsitt ark med klistermärken. Killarna hade kul och klistrade dessa på varsitt papper.

Föregående dagar har de innehållit allt från små plastdjur, en liten klocka, små tyg pepparkakor till varsin bricka, reflexer, små julgranskulor mm.

Vad dagens julstrumpa ska innehålla har jag inte riktigt bestämt ännu.

Inga kommentarer: