tisdag 5 maj 2009

Ett år med Vidar

Drygt ett år har gått med Vidar och snart är det dags att ta det stora steget ut till förskolevärlden. Vidar börjar på samma förskola som Axel går på och dessutom Axels gamla avdelning "Nallen" den 15 maj. Postar lite bilder från året som gått.



Vidar alldeles nyfödd


Vidar 1 månad


Vidar 2 månader


Vidar 3 månader


Vidar 4 månader


Vidar 5 månader


Vidar 6 månader


Vidar 7 månader


Vidar 8 månader


Vidar 9 månader


Vidar 10 månader


Vidar 11 månader


Vidar 1 år!

Vidar 13 månader

4 kommentarer:

MB73 sa...

Oj, har han redan blivit så stor?! Vad hände med våra små bebisar? Hoppas att Ni har det bra annars. Det är mysigt att kunna följa er i bloggen. Kanske vi kan ta en fika IRL någon dag?

Kram Malin

tokboll sa...

Hej!

Visst växer de som ogräs! Absolut kan vi ta en fika tycker jag, det hade varit jätteroligt att få träffas igen! Jobbar du heltid nu eller är du ledig något? Kram

MB73 sa...

Hej igen!

Jobbar 75% och ledig på onsdagar, fram till sommaren, sedan blir det nog 90% som det ser ut just nu. Börjar du jobba igen efter sommaren? Vi kanske kan ta en dejt i Slottskogen en onsdag om det fina vädret kommer tillbaka?

tokboll sa...

Jag är hemma just nu men Vidar har ju fått dagisplats from 15 maj. Förmodligen kommer jag inte jobba så mkt om ens alls, vet inte hur pigga de är på att ta in mig en månad innans semestern eftersom jag arbetar som konsult... Men absolut kan vi göra det, fast jag är inte såå förtjust i slottsskogen och plikta, men vi kanske kan titta på djuren?