onsdag 3 augusti 2011

Bebisfika i slottsskogen!

Idag trotsade vi värmen och gick till slottsskogen för en liten bebisfika, det var lika trevligt som vanligt! Vi satte oss i skuggan och där var det svalt och skönt.

Folk verkar tycka att det är konstigt att man som mamma med bebis sitter på en filt i gräset någon annan stans än hemma. Man kunde höra många kommentarer från folk som passerade, det som folk verkade tycka var mest konstigt var väl egentligen alla vagnarna... om jag ska vara uppriktig så får jag inte det att gå ihop. Jaja, huvudsaken är att vi har det trevligt.

På vägen till slottsskogen gick jag förbi Villervalla i hopp om att hitta någon rolig bodysuit till Idun, jag ville ha en i lila men de hade bara två varianter och ingen var lila så det blev ingen alls. Den ena hade lite lila i printet och var väldigt fin (Matilda har precis den på sig på bilden nedan) men jag ville ju ha en som var med mer lila i än så.

Lilla söta Matilda ligger och chillar på sin filt.

Finaste Jenny!

Finaste Kajsa!

Idun och Alice pratar hemlisar!

Finaste Melinda (lille Ludvig låg och sov)

Finaste Michaela (Vilgot var vaken men fastnade inte på bild den här gången)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Vilka fina kort det blev! =) Vi får snart ses igen!
Kraaaaaaam

tokboll sa...

Kajsa, ja, jag älskar att fota utomhus! Vi får ses igen! Kram!