torsdag 17 mars 2011

Amningskudde och bärsjal

Webbutiken Lilla Mirakel har haft lite rea så jag har passat på att beställa lite bebisprylar därifrån. Först blev det en amningskudde och sen en elastisk bärsjal. Amningskudden är en stor kudde med små små kulor i och den kommer att bli kanon. Jag köpte även ett överdrag till den så att man kan använda den som sittpuff när man inte längre använder den som amningskudde. Den elastiska bärsjalen är en Tricot-Slen i ekologisk bomull och snabbare leverans har jag knappast varit med om. Givetvis valde jag färgen turkos på både amningskudde, sittöverdrag och bärsjal. Tror ni att jag gillar turkost?

Med i båda paketen fanns dessutom en liten personlig hälsning från Lilla Mirakel, väldigt gulligt tycker jag!

Amningskudden Formfix

Överdraget Sitfix

Bärsjalen Tricot-Slen i turkost

Bilderna är hämtade från lillamirakel.se

Inga kommentarer: