tisdag 26 oktober 2010

Lekstund i Engelska parken

Förra helgen då Jesper var i London tog jag och killarna oss till Engelska parken som har en jättefin lekplats. Det ligger även ett par förskolor i närheten som också har spännande lekplatser, så denna dag var vi på sammanlagt inte mindre än tre lekplatser!

Axel gillar både att åka rutchkana och att gunga medan Vidar inte är särskillt förtjust i något av dem. Han tycker inte ens om att gunga vilket jag tycker verkar lite konstigt...

Kameran hade jag givetvis med mig så jag bjuder på några bilder från vår höstdag på lekplatserna.

Axel tycker det är mysigt att gunga!

Sjunger "sjörövarfabbe" på båten...

Vidar sjunger också "sjörvöarfabbe" på båten...

...mycket spännande att köra båt!

Killarna gungar tillsammans på pandan!

Enda typen av att gunga som Vidar gillar!

Axel är ledsen och frustrerad över att Vidar inte vill sitta bakom honom på gungälgen...

Sitta i trädstol är också spännande!

Underbara finaste Axel i höstskogen!

Inga kommentarer: