tisdag 12 oktober 2010

Handikappad...

I söndags råkade jag ut för en liten olycka, jag ramlade i en trappa och stukade foten ganska rejält. Idag har jag varit hos en läkare som skrev en remiss till röntgen eftersom hon misstänkte en spricka i ett litet ben. Hon sa även att om röntgen inte visade någon spricka skulle jag kontakta en sjukgymnast för rådgivning och träning. Röntgenbilderna såg bra ut och ingen spricka syntes. Så i morgon ska jag på drop in hos en sjukgymnast för rådgivning och träningsupplägg. Döm min glädje när jag fick reda på att det inte var någon spricka!

I söndags hade jag så ont så att jag endast kunde krypa, i går rullade jag omkring i rullstol (läs skrivbordsstol) på förmiddagen och på eftermiddagen kunde jag stödja lite försiktigt på foten. På kvällen kom Jesper hem med ett par kryckor som jag fått låna av Isak och Anneli, TACK!

Idag har jag flängt runt på läkarbesök och röntgenundersökning och är rätt mör efter detta, men otroligt skönt att det inte var någon spricka!

Inga kommentarer: