onsdag 2 juni 2010

Xbox 360

Jag fick ju en ny xbox360 i födelsedagspresent av mina killar, med spelet beatles rockband. Idag passade jag på att pröva på att sjunga lite eftersom jag var ensam så att ingen skulle höra hur illa jag sjöng Men det gick riktigt bra trots att jag knappt kunde låttexterna till någon av låtarna, jag blev så taggad att jag var tvungen att åka och köpa ett spel med åtminstone några låtar jag kunde melodi och text till. Sagt och gjort, det blev "Lips: Number One Hits" med två extra mikrofoner så nu kan vi ha tv-spelskväll med rockband-tema!

Väl hemma var jag ju bara tvungen att testa spelet och det var bra mycket roligare när man kunde låtarna lite bättre! Och det blir ännu roligare med lite "sjungsugna" vänner!

2 kommentarer:

Winnie The Pooh sa...

Harklar sig; Väntar på inbjudan!

tokboll sa...

AM: Hihi, det ska vi ordna! Måste bara skicka iväg maken på nåt, ungarna får snällt ligga i sina sängar...
Annars är ju xboxen hjälpligt portabel...
Kram