måndag 11 augusti 2008

Sex and the City

Jag har nyligen fått upp ögonen för serien "Sex and the City", jag skrattar hejdlöst åt tjejernas tokigheter. Serien går just nu i repris på tv, fast kanske lite väl sent på kvällen egentligen. Trots den sena tiden brukar jag försöka se de två avsnitten per dag, ibland orkar jag men ibland somnar jag.

För en vecka sedan upptäckte jag att en av mina väninnor hade en hel box med "Sex and the City", säsong 1-6 på dvd. Jag fick låna säsong 1 och 2, jag har ju inte sett alla avsnitt så det var kul.

När barnen somnat satt jag och kikade på ett avsnitt ur säsong 2 när det knackade på dörren. Jag pausade och gick för att öppna dörren. Det var en man som sökte min sambo ang ett brev som han skickat. Jag gick in för att kolla om jag kunde hitta brevet, mannen följde med in. Jag hittade dock inte brevet. På vägen ut såg jag vad det var för scen jag hade pausat i...

...mitt i scenen där tjejerna är på en kurs i tantrisk sex och kursledaren demonstrerar en viss särskilld massage.

Jag skrattade hejdlöst när mannen gått och jag stängt ytterdörren igen.

Inga kommentarer: