lördag 18 december 2010

Vad ska man önska sig?!

Julen är snart här och jag har fått frågan om vad jag önskar mig i julklapp, det blir bara svårare och svårare för varje år och jag börjar förstå min mammas årliga önskan om "snälla barn". Inte för att barnen är dumma/stygga eller hur man ska uttrycka sig utan förmodligen för att det är stundtals otroligt energikrävande med barn. Det hade varit skönt om barn alltid gjorde som man sade och alltid var lugna och fina men hur rolig hade tillvaron blivit då? Förmodligen hade det blivit otroligt tråkigt... lagom är bäst!

Så vad önskar jag mig då, ja egentligen saknar jag ju inget förutom lite lugn och ro ibland men jag har försökt knåpa ihop en liten lista.

  • Grytunderlägg i silikon (svarta eller turkosa)
  • Svarta grytlappar
  • Stelton termoskanna (svart eller turkos)
  • Lammskinnstofflor (stl 39)
  • Parfym - davidoff coolwater woman eller DKNY Be delicious
  • Motljusskydd till mina objektiv (EF 50mm 1:1,4 och EFS 18-55mm)
  • Iphone 4
  • Bodum Bistro El-handvisp - elvisp (svart)
  • Bodum Bistro Blade grinder - kaffekvarn (svart)
Lite fina bilder också!

Bodum Bistro Blade grinder
Bodum Bistro El-handvisp
Motljusskydd till EF 50mm 1:1,4
Motljusskydd till EFS 18-55mm
Grytunderlägg i silikon - turkost
Grytunderlägg i silikon - svart

Stelton termoskanna - matt svart

Stelton termoskanna - matt svart

Iphone 4

Inga kommentarer: