fredag 31 december 2010

Året som gått!

Januari
Axel fyller 4 år
Axel går på bio för första gången
Jag börjar sälja barnkläder för meandi
Är på en underbar vistelse på Varbergs SPA

Februari
Träffar en gammal vän igen efter många år

Mars
Vidar fyller 2 år
Min far går bort

April
Jag målar om i Axels rum
Axel börjar i simskola
Vidar badar i bassäng för första gången

Maj
Värmebölja och årets första bad på gården

Juni
Årets lisebergspremiär
Blev blodgivare

Juli
Axel badar i havet för första gången
Vidar är i sommarstugan för första gången
Vi firar 2 årig bröllopsdag
Danmarksresa till badhotellet "The Reef"

Augusti
Axel börjar sitt andra år på Montessoriförskolan

September
Jag vinner en tävling i en inredningstidning
Första skogsutflykten för stadsungarna

Oktober
Vi upptäcker att vi väntar vårt 3e barn
Jag ramlar och stukar foten ganska kraftigt
Jesper fyller 40 år och firas med överraskningsfest

November
Vi firar 14 år tillsammans
Vi får reda på att vi ska få en dotter
Axel och Vidar får veta att de ska få en lillasyster

December
Vidar slutar nästan med napp
Vidar går och kissar för att han är kissnödig för första gången

Inga kommentarer: