onsdag 27 april 2011

Att vara eller inte vara...

...gravid det är den stora frågan just nu för min del. Jag har en förkylning med halsont sen snart en vecka tillbaka så å ena sidan känns det bra att sessan fortfarande är kvar i magen å andra sidan känns det väldigt jobbigt eftersom kroppen är extremt trött. BF+2 idag och psyket tar stryk även om jag börjat landa i min situation och accepterat att jag fortfarande har magen kvar.

Det är påfrestande för alla att jag fortfarande är gravid särskillt för mig men även för mina barn och min man. Min älskade make har varit extremt förstående den sista tiden och hjälper till med allt som går så mycket som möjligt och det är verkligen guld värt! Mina söta söner njuter av våren och har funnit varandra som lekkamrater igen och det är inte lika mycket kiv längre.

Våra jobbigaste stunder på dagen är när barnen ska hämtas på sina respektive förskolor, jag är trött och killarna är trötta. Väl hemma kan vi oftast koppla av igen med lite mat i magen och bara ta det lugnt.

Snart, väldigt snart får vi en ny familjemedlem och vi längtar allihop väldigt mycket.

Inga kommentarer: