måndag 8 mars 2010

Kärleksparet!

Axel har under den senaste tiden pratat väldigt mycket om Wilma och Beatrice. Han ska gifta sig med båda två och de är hans prinsessor och han är deras prins säger han.


När vi går till och från förskolan brukar vi titta på alla bilar och säga vad det är för bilmärken, just nu är det Audi som han gillar bäst och han brukar säga att han ska köra en stor Audi när han blir stor och Wilma ska sitta där fram och Bea där bak.

En kväll några dagar innan vi skulle ha barnkalas berättade jag för Axel att Wilma och Tilde skulle komma på kalaset. Då säger Axel:

"Mamma, då kan jag ha skjorta och slips för då blir jag en prins. Och Wilma har en sån där prinsessklänning och då är hon min prinsessa och jag hennes prins"

På kalaset sa Axel vid ett tillfälle till Wilma:

"Wilma, kom nu så ska vi gifta oss!"

Postar några bilder på det söta kärleksparet.

Inga kommentarer: