lördag 20 mars 2010

Bloggsvacka och sjukdomar

Så var det det här med att blogga, bloggandet har hamnat i skymdundan de senaste veckorna, jag har inte riktigt haft tid. Det har varit sjuka barn och kalas som tagit upp tiden. Själv har jag också varit sjuk.

Tidigt i torsdags morse blev jag gräsänka för ca 4 dygn. Jesper åkte till stockholm och kommer inte hem förrän på söndag kväll. De senaste dagarna har gått förhållandevis bra även om det har varit en del fadäser.

Idag är farmor och farfar här och hjälper till att ta hand om killarna, just nu är de ute på gården och leker, vi får se hur länge killarna är nöjda. Vidar bör även sova om en stund och det ska bli intressant och se om han somnar i vagnen även med farmor och farfar.

Idag har jag även öppet hus för me&i och me-kollektionen som släpptes igår. Hoppas på att många vill komma och titta på kläderna, just nu sitter jag och väntar på första gästen som förhoppningsvis dyker upp snart.

Inga kommentarer: