lördag 9 januari 2010

Solnedgång vid havet

Idag har jag fått en underbar ansiktsbehandling med djuprengöring, ögonbrynsplockning, massage och avslappnande ansiktsmask vilket var mycket välbehövligt! Efter lunchen tog jag det lite lugnt och bara slappade lite.

Det är ju som bekant väldigt väldigt kallt ute just nu, långt över vad vi är vana vid, jag hade egentligen inte alls tänkt gå ut men läget vid havet och den fina solnedgången lockade alldeles för mycket för att stanna inne och gå misste om en kall men ändå mysig liten upplevelse. Så jag byltade på mig alla kläder jag hade till hands och gav mig ut i det kalla landskapet. Det var ruskigt kallt och eftersom jag bara var tvungen att ta lite bilder med mobilen blev jag väldigt kall om fingrarna och förlorade känseln för en stund.
.
Om ett par timmar väntar middagsbuffé tillsammans med min kära svärmor Monika, som gett mig den här vistelsen i julklapp och underbara svägerska Ulrika.

Postar några bilder från solnedgången:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Hur tar du billder?
Är det med en canonn eller med nikkon? stort eller liten kikare?
Hej/ Fatima

tokboll sa...

Hej Fatima,

Normalt tar jag bilder men en Canon EOS 1000D men bilderna i detta inlägg är taget med mobiltelefonen.