måndag 23 februari 2009

Sagostund på Öppna förskolan

I går var jag helt urlakad på grund av matförgiftning, mådder inte särskillt bra och låg mestadels av tiden i sängen. Tog hand om barnen de sista tre timmarna innan de skulle lägga sig vilket var väldigt väldigt jobbigt. Men idag är jag tillbaka på banan igen.

Hade ordnat så att ett par underbara vänner med sina småttingar (Hanna med Molly och Alexandra med Benjamin) skulle komma och ta hand om Vidar under föreläsningen, men kände att jag inte riktigt skulle orka med föreläsningen idag. Så vi bestämde oss för att gå till öppna förskolan efter lunch i stället.

Vidar somnader runt elvatiden och sov i drygt en och en halv timme, det var faktiskt lite tråkigt men jag fick en ganska lugn stund förutom att jag fick springa och kolla om han vaknat stup i kvarten.


Efter lunch och sångstund passade Alex på att ha en liten sagostund med killarna, postar en "fin" mobilbild som avslutning.

Inga kommentarer: