onsdag 4 februari 2009

Lodis

Vidar har väldigt långt hår, eller hade kanske jag skulle säga. I vilket fall som helst verkar det växa som ogräs. Jag och Jesper pratade lite om att barnens hår behövde klippas och jag sade till honom att "Ja, Vidar han ser ju ut som en lite Lodis i sitt långa hår." Det fick jag inte säga till Vidar tyckte Jesper.

Idag tyckte jag det var dags att klippa honom lite. Vi har en hårtrimmer som jag använder till att klippa mina pojkar. Vidar har jag aldrig klippt förut men både Axel och Jesper har fått sitt hår trimmat med den. Nu vill ju Axel absolut inte klippa sig men det gör inget för det ser ganska bra ut ändå på honom tycker jag, värre var det med Vidar.

Vidar blev ju givetvis helt förstörd och jätterädd när jag började köra trimmern igenom håret på honom. Han grät och var helt förtvivlad stackaren. Men det blev ganska bra till slut ändå. Postar ett par före och efterbilder på sötnosen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men han var ju söt i sitt bebishårsvall :-)

Kram Leea

tokboll sa...

Hehe, jo men vi började tröttna på vår lille lodis ;)

Anonym sa...

Hej alla. vi har okso en lådis

häsnin famijen Hayedij