torsdag 5 februari 2009

Garderob

Så har vi blivit med ny garderob! Visserligen ser den inte ut som en garderob ännu men det kommer att bli. Det lär nog ta sin lilla tid för oss att få ihop den, tid är inte det man har mest av som småbarnsförälder.

Vid leveransen var jag ensam hemma men barnen hade precis somnat så det var inga problem för mig att hjälpa till att bära. Tyvärr var det första som hände att ena skjutdörren i glas sprack när vi höll på att lasta av den andra. Senare när vi bar in det sista hade en låda vält utan att jag märkt det så jag snubblade på den och fick den 50kg tunga paketen med ena garderobsstommen på benet, det gjorde väldigt, väldigt ont men det gick bra. Jag lär ju få ett rejält blåmärke men som man brukar säga "Vill man bli fin, så får man lida pin!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad Kosstar denne lösninga?
vi Bor granar hos era

häsnin famijen Hayedij