tisdag 31 juli 2012

En annan värld

Jag har lånat en massa böcker av en kompis, en salig blandning av olika typer av böcker men jag har slukat dem med hull och hår. Det var så länge sedan jag kunde läsa böcker så jag är inte så kräsen, att få försvinna i en annan värld för en liten stund genom att läsa böcker är helt underbart. Jag älskar att läsa. Sen jag läste första boken, den där första helgen i juni då jag fick en hel natt (två om man ska vara petig) för mig själv har jag hunnit med att läsa inte mindre än 11 böcker och har börjat med den 12:e.

Det har varit alla möjliga olika typer av böcker, en av böckerna, en kriminalroman av Camilla Läckberg - Tyskungen (fjällbackaserien), föll mig riktigt bra i smaken. Det fanns en hel del i den serien som jag kommer försöka jaga rätt på, ser fram emot detta! Någon som har?


Inga kommentarer: