onsdag 23 november 2011

Mina fotomodeller...

...ja, eller inte. Det är inte det lättaste att ta bra foton på tre barn, att få dem att se in i kameran samtidigt är nästintill störtomöjligt.

Axel hade plockat upp Idun från golvet och satt och lekte och gullade med henne så jag sprang och hämtade kameran för de var ju så söta. Knäppte några bilder och frågade om inte Vidar också ville vara med, men nej det ville han absolut inte. Men när jag började prata om "snigelfis" och "snigelbajs" då ville han vara med. Klart roligast var ju när jag sa "bajs på näsan".

Men Idun förstår ju sig inte på sånt ännu så för att roa henne skulle man behöva en pajas också, ja eller en mamma (läs "mamma Maria") som busade och spexade.

Resultatet av dagens spontanfotografering blev det här:

 Syskonkärlek - en bild säger mer än tusen ord.

Roligast enligt "G brothers" - "bajs på näsan"
Mina 3 små hjärtan!

Inga kommentarer: