fredag 23 september 2011

Födelsedagsmiddag med gudmor!

För en vecka sedan var det gudmor Jessicas födelsedag och vi åt middag på Feskekrogen tillsammans med henne, hennes mamma, hennes syster Mikaela, Mikaelas flickvän och Jessicas kompis Roger. Vi åt jättegod skaldjursbuffé och mamman nästan föråt sig på räkor. Till förrät fick vi dock en fattig fisksoppa helt utan fisk eller andra skaldjur i, den var en besvikelse, men i med några räkor så blev det mycket bättre!

Till maten drack jag mineralvatten, de andra drack öl och vin. När notan kom kände jag mig rånad då jag fick betala 49kr för mineralvattnet, sanslöst tycker jag!

Idun var också med och skötte sig exemplariskt och satt fint i en barnstol och pillade med en leksak.

När man fyller år måste man ju få presenter och av oss fick Jessica ett halsband med en budskapsamulett där det stod "skyddsängel", i den hände två brickor, den ena med Iduns namn och den andra med Jessicas namn instansat. Det verkade vara en mycket uppskattad present.

Fullt upptagen med leksaken...

Halsbandet som Jessica fick i present av oss.

Inga kommentarer: