tisdag 5 juni 2012

Utmaning

Jag har fått en utmaning från Desirée:

1: Vad är ditt drömyrke?
Det där är jättesvårt (jag är väldigt nöjd med mitt nuvarande yrke som konstruktör) men om jag bara fick välja ett så skulle det nog vara fotograf (av något slag)

2: Vad gör du helst efter att barnen gått och lagt sig?
Just nu försöker jag ta det lugnt, ta vara på min "egentid"

3: Vilket barnklädmärke är din nr 1?
Oj, jag har många favoriter och eftersom jag har tre barn tycker jag att jag får välja tre barnklädesmärken, Molo, POMP de LUX och Polarn O. Pyret, eller Phister & Philina, eller meandi, eller mini Rodini eller...

4: Önskar du att du var bättre på något, och isåfall vad?
Att ta hand om mig själv och mitt eget välbefinnande.

5: När fick du en massage senast?
Oj, det var länge sen, säkert flera år sedan men jag försöker lära barnen...

6. Vad gör dig lycklig?
Att se mina barn skratta och le.

7. Vad skrämmer dig?
Tanken på att det skulle hända mina barn något.

8. Skulle du kunna bo i ett kollektiv?
Nej, jag alldeles för beroende av tid för mig själv, att vara ensam kan vara underbart.

9. Brukar du köpa second hand?
Ja, ibland. Jag tycker det är bra att köpa begagnat eftersom det spar på vår miljö och våra resurser är inte oändliga...

10. Vad ger dig dåligt samvete?
Att inte räcka till för barnen.

Jag väljer att inte utmana någon speciell, du som känner dig manad känn dig utmanad!

Inga kommentarer: