fredag 22 juni 2012

Midsommarafton

Årets midsommar firades på ett lite för mig annorlunda sätt, jag var på midsommarfest med en kompis (Iduns gudmor) utan barn. För första gången på mycket mycket länge var jag på fest. Jag hade jättekul och träffade många jättetrevliga personer!

Förmiddagen spenderades med barnen på en lekplats och trots att jag inte hade med mig kameran blev det några ganska lyckade bilder med mobilen. Vi hade en mysig stund på lekplatsen med lek och picknick i gräset, jordgubbar hade vi givetvis med oss och Idun fick sig en smaksensation.

Eftermiddagen spenderades med vännerna hemma hos Jessicas kompis som hade en underbar liten hund, ja så liten var hon väl egentligen inte men hon var inte den största hunden jag träffat.

 Finaste midsommartjejen!
(Klänning från Molo, leggings från Lindex, strumpor från meandi, kofta från HM, solhatt från Pop och sandaler från Vincent)

 Ibland lyckas de samsas rätt bra!
(Axel har pikétröja från Zara, avklippta jeans från Gekås, strumpor från Lindex)
(Vidar har pikétröja från HM, shorts från Kappahl, strumpor från Lindex och skor från Timberland)

Finaste Vidar!

Inga kommentarer: