söndag 25 januari 2009

Upptåg

Axel skulle gå på toaletten och jag frågade om han behövde hjälp, men det behövde han inte. Jag tyckte att det tog lite väl lång tid så jag gick in för att se efter vad som stod på. Då kom Axel ut och säger "Mamma, titta på mina klistermärken, så fint det blev"


Han hade klistrat alla sina "toalett" klistermärken (som han sätter på toalettavlan jag skrivit om tidigare) på toalettlocket. Han var väldigt stolt och nöjd över sin dekoration av toalettlocket. Jag måste ju säga att han hade ju faktiskt fått till det något så när, inte för att det var snyggt men man kunde se en tanke bakom placeringen. Postar en bild på konstverket så att ni får se hur fint det blev.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är allt en riktig konstnär :-) Kanske ska han bli murläggare när han blir stor ;-)

tokboll sa...

Ja, visst är han ;) Eller så kanske han blir inredningsarkitekt eller nåt sånt ;)