söndag 1 juni 2008

Nattning och crossfit

Idag har lillebror för första gången blivit nattad i sängen. Tidigare har han alltid velat bli buren eller ligga i famnen och somna. Men idag så fick jag nog, efter en stunds bärande orkade jag inte längre och tänkte: "det får bära eller brista" Sagt och gjort. Jag lade ner lillebror i spjälsängen och sade godnatt och klappade honom på ryggen. Sen gick jag ut ur rummet, han låg och knorrade och vred sig en liten stund men till slut somnade han alldeles på egen hand.

Idag har också varit premiär för min träning efter graviditeten med lillebror. Jag sade till min kära sambo att jag tänkte duscha. Då sade han "Men du, kom här" Så höll han fram dagens crossfit på ett papper. (jag tänker inte gå in på vad crossfit är, det kan man söka på ;)) Så idag har jag gjort min första crossfit.

Inga kommentarer: