måndag 2 april 2012

Livets förgänglighet...

Rubriken är stulen men jag kunde inte beskriva det bättre. Under den senaste tiden har det hänt mycket i mitt liv, saker som man egentligen inte kan styra över även om man till viss del kan det. Livet förändras, vi förändras och förhoppningsvis växer vi med allt som vi stöter på i livet. Vare sig man vill eller inte finns det saker som förändras, händelser som förändrar livet.

I mitt liv sker just nu en stor förändring för mig och min familj. Jag och min man Jesper har bestämt oss för att separera, detta gör vi för att vi ska få det bättre i framtiden. För att vi ska må bättre och för att barnen ska må bättre. Vi är överens om att detta är något vi måste göra för att vi ska få det bättre.

Idag flyttar han till en god vän som bor i närheten för att senare flytta in i sin nya lägenhet som han precis köpt.

Så idag är det första dagen på mitt/vårt nya liv!

Vi har pratat med barnen och de verkar ta hela situationen på ett väldigt bra sätt så nu finns det ingen anledning att andra inte får veta.