fredag 18 februari 2011

Spa

Sitter i skrivandets stund på ett hotellrum på Sankt Jörgen Park Resort och är helt slut. Innan jag åkte hit tidigare idag satt jag en stund i soffan med en sovande Vidar i famnen det var väldigt rofyllt och jag somnade nästan själv.

Vidar har varit hemma hela veckan eftersom han har haft feber och igår konstaterades det att han har dubbelsidig öroninflammation. Han fick ett bredspektra antibiotika utskrivet och är redan på bättringsvägen, som en duracellkanin ungefär. Att vara hemma med en treåring (frisk eller inte) i en vecka är rätt utmattande och graviditeten gör inte det hela lättare.

Axel hämtade vi lite tidigare idag, redan vid två var vi där och jag hade faktiskt längtat efter honom och det var mysigt att få mysa lite med honom innan jag åkte hit. Axel verkade riktigt glad över att vi kom så tidigt och vi hade det ganska lugnt efter att vi kommit hem.

Men nu sitter jag som sagt ensam på ett hotellrum och bara njuter av ensamheten!

Inga kommentarer: