onsdag 11 mars 2009

Kamerastatus 100%

Äntligen har min nya kamera kommit och det var verkligen i grevens tid, i morgon fyller Vidar ett år och det hade verkligen varit hemskt tråkigt att inte kunna fota honom då.

I lördags när jag fick låna Hannas kamera var det som om jag fått tillbaka min själ, så mycket hade jag saknat att fota. Är hemskt glad över att ha en kamera igen för jag skulle inte kunna leva utan att ha en kamera!

När jag beställde kameran beställde jag inte något minneskort, jag hade ju flera stycken till den gamla kameran och i min enfald trodde jag ju att denna kameran hade samma minneskort men inte. Så ett minneskort har jag inhandlat idag också, detta är på 2Gb mitt förra var på 500Mb så detta lär ju hålla länge länge!

Passade på att inviga kameran med lite bilder på Vidar.
Första bilden med den nya kameran!
Smilfink
Vill inte vara med mer
Öga
Mammas sötnos

Inga kommentarer: